طرفداری - اخراج فران اسکریبا از سلتاویگو شکل رسمی به خود گرفت.

به گزارش مارکا، پس از کسب نتایج ضعیف، بالاخره اسکریبا شغلش را از دست داد. این مربی که در اواسط فصل پیش هدایت بالایدوسی‌ها را بر عهده گرفته و توانسته بود این تیم را به کلی از بحران خارج کند، در این فصل شروع کابوس واری داشت و با تحمل 7 باخت و 3 تساوی در 12 بازی، رده نازل هجدهم را تجربه کرد. پس از شکست خانگی سلتاویگو مقابل ختافه بود که مدیران این باشگاه تصمیم به اخراج اسکریبا گرفتند. جالب است بدانید سلتاویگو از فصل 1953/54 تاکنون در دو فصل متوالی سرمربی‌اش را اخراج نکرده بود.

گفته می‌شود کیکه ستین، آبلاردو فرناندز و خاوی گراسیا از جمله گزینه‌های سلتا هستند.