دوستان سلام. پسرعموم آموزشی افتاده پایگاه هوایی شهیدخضرایی. میخاستم ببینم کسی قبلا اینجابوده یانه؟

مدت آموزشیش چقدره؟بعدآموزش کجاهاتقسیم میکنن؟ممنون