طرفداری- روز سه شنبه جشنی به بهانه کریسمس توسط باشگاه ناپولی با حضور گتوزو سرمربی جدید تیم و دی لورنتیس برگذار شد و به نظر میرسد که بازیکنان ناپولی در تلاش برای حل مشکلات با مدیریت باشگاه بودند.
به نوشته دیلی میل، هفته گذشته گتوزو جایگزین کارلو آنچلوتی در ناپولی شد اما در اولین بازی خود مغلوب پارما شد اما در شرایطی که به نظر می رسد که همه بازیکنان این تیم از روحیه خوبی برخوردار باشند دی لورنتیس در جریمه کردن بازیکنانش مصمم است. او در این مراسم در مصاحبه با گاتزتا دلا اسپورت گفت:
برخی اشتباهات خاص را نمیتوان صرفا به خاطر اینکه جشن است بخشید.
از ناپولی پیش از شروع فصل به عنوان رقیب احتمالی یوونتوس در راه قهرمانی نام برده میشد اما آن ها اکنون 18 امتیاز با یووه اختلاف دارند. دی لورنتیس میخواهد از یک تاکتیک مشترک در فوتبال ایتالیا که به "in ritiro " معروف است استفاده کند و تیمش را به اردوی تمرینی تمام هفته ببرد. بعد از تساوی ناپولی برابر ردبول سالزبورگ در لیگ قهرمانان اروپا، بازیکنان این تیم از توضیح و پاسخ به سوالات در زمین تمرینی باشگاه (Castel Volturno) امتناع کردند، آن ها معتقد بودند که به خاطر نمایش ضعیف نباید مانند بچه مدرسه ای ها تنبیه شوند و سوار خودروهایشان شدند و به خانه هایشان برگشتند. مدیریت باشگاه ناپولی نسبت به این کار بازیکنان واکنش نشان داد و اعلام کرد که میتواند علیه بازیکنان سرکش اقدام قانونی کند.



