از نظر فنی که ثابت شده است از نظر قیمت هم خوبه ولی حواشیش زیاده

حالا که استراما چونی و استقلال منتفی شده به نظرتون به درد تراکتور میخوره
۳۱۸ بازدیدپنجشنبه ۰۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۸
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.

از نظر فنی که ثابت شده است از نظر قیمت هم خوبه ولی حواشیش زیاده