بازی شنبه با سویا رو قطعا از دست میده
بازی ۱/۱۶ کوپا دل ری رو هم از دست میده
شاید به بازی تو خونه وایادولید برسه (۶ بهمن)
قطعا دربی رو میرسه (۱۲ بهمن)
بازی شنبه با سویا رو قطعا از دست میده
بازی ۱/۱۶ کوپا دل ری رو هم از دست میده
شاید به بازی تو خونه وایادولید برسه (۶ بهمن)
قطعا دربی رو میرسه (۱۲ بهمن)