در جواب اون الدنگی که به عنوان مجری سابق صدا و سیمای میلی گفت جمع کنین از ایران برین.
اینجا همش مال منه
۵٬۰۷۴ بازدیددوشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۷
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
در جواب اون الدنگی که به عنوان مجری سابق صدا و سیمای میلی گفت جمع کنین از ایران برین.