بخاطر برد پیت دانلودش کردم نمره شم ۷.۶ بود بدک نبود

این فیلم Fury چجوریه؟ ارزش دیدن داره؟ (اسپویل نکنید)
۸۶۰ بازدیدسهشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۱
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.

بخاطر برد پیت دانلودش کردم نمره شم ۷.۶ بود بدک نبود