طرفداری- فردا شب از ساعت 23:30 رئال مادرید به مصاف سالامانکا خواهد رفت.
به گزارش AS، سرمربی فرانسوی رئال مادرید در صحبت های پیش از بازی خود گفت:
در فرانسه هم بازی های جام حذفی را تک بازی برگزار می کنند و من به آن عادت دارم اما هر فرمتی که ترتیب دهند قبول می کنیم. کاملاً روی این بازی متمرکز خواهیم بود. این تورنمنت مهمی است که در پیش داریم. بیل و هامس رودریگز هر دو آماده بازی هستند و با ما به سالامانکا سفر خواهند کرد.
در ادامه راجع به انتقال قریب الوقوع اودریوزولا به بایرن مونیخ و احتمال بازگرداندن خسوس وایخو به رئال مادرید پس از دوره قرضی ناموفق در ولورهمپتون نیز گفت:
اودریوزولا فرصت جدایی دارد اما هنوز چیزی رسمی نشده است. باید ببینیم چه می شود؛ در حال حاضر گزینه بازگرداندن وایخو روی میز نیست. فکر نمی کنم کسی را به خدمت بگیریم اما از حالا تا 31 ژانویه هر اتفاقی ممکن است در زمینه خرید و فروش رخ دهد.
می دانیم که او بازیکن رئال مادرید خواهد بود، اما هنوز با ما نیست. باید قدم به قدم پیش برویم. وقتی به اینجا رسید، خواهیم دید که چه می شود. برنامه ما این است که او برای کاستیا بازی کند. مثل همه بازیکنان برزیلی، او هم تکنیک خوبی دارد. فیلم بازی های او، ایده های خوبی به ما می دهد اما صبر خواهیم کرد.
حالا او خودش یک الگو است؛ ما برای کسانی که فوتبال بازی می کنند الگو هستیم. من الگو بودم چون بعضی ها نحوه بازی ام را دوست داشتند.
آیا آرئولا در جام حذفی دروازه بان رئال مادرید خواهد بود؟
ببخشید، چیزی به شما نخواهم گفت.



