طرفداری- عبدالرضا موسوی که چندی پیش به‌عنوان عضو جدید هیئت مدیره باشگاه استقلال، منصوب شد، در این مدت کمک‌های زیادی به آبی‌های پایتخت کرده است. وی با وجود اینکه مدت کوتاهی است به باشگاه استقلال آمده اما در همین مدت هم کمک مالی خوبی به آبی‌های تهرانی کرده است. آبی های پایخت نشین باید فردا در چارچوب هفته بیست و یکم لیگ خلیج فارس، به مصاف گل گهر سیرجان بروند. طی روزهای اخیر شایعات زیادی پیرامون هیئت مدیره باشگاه استقلال درجریان بود و حالا در اقدامی عجیب، موسوی با انتشار پست زیر در صفحه اینستاگرام خود خبر از استعفای خود داده است:

سلام خدمت هواداران عزيز استقلال . فردا تيم محبوبمون بازی دارد و اميدواريم كه با دست پر از سيرجان برگردد . واقعا قصد نداشتم پست بزارم ، ولي چون در مصاحبه هايم گفته بودم امشب به اميد خدا مديرعامل تعيين ميشود مجبور شدم كه آخرين وضعيت را اطلاع دهم . ظهر كيش بودم و با جناب وزير تلفني صحبت كردم و گفتند كه امشب حتما جلسه داريم و برگرد ، و گفت ساعت دقيق جلسه را اطلاع ميدهيم . با پرواز ساعت دو و نيم برگشتم و ساعت حدود پنج رسيدم و براي آقاي وزير پيام فرستادم كه تهران هستم و منتظر ساعت و محل جلسه هستم كه متاسفانه پاسخي دريافت نكردم و در حقيقت جلسه اي هم بر گزار نشد ، دليلش را نميدانم . متاسفانه عليرغم توافق كه قرار بود اينهفته مديرعامل تعيين شود ، انجام نشد و اين سريال همچنان ادامه دارد . همانطور كه قول دادم براي جلوگيري از بيشتر شدن مشكلات باشگاه و اينكه شرمنده مردم نباشم طبق قول از همينجا استعفاء خود را اعلام ميكنم و اميدوارم شايد با رفتنم باشگاه استقلال به شرايط بهتري دست پيدا كند . چون تاكنون حكم كتبي بدستم نرسيد طبيعي است همين استعفاء كفايت ميكند .. سعي كردم كاري بر خلاف منافع باشگاه استقلال انجام ندهم ولي بابت هر گونه اشتباه ، كوتاهي و يا قصور احتمالي از همه مردم حلاليت ميطلبم . شب خوش