مطابق آمار رسمی حدود 3 میلیون نفر به سفر رفته اند 

حالا که توان و  اراده ای برای قرنطینه یا بستن مسیرها وجود نداره ،میشه از این افراد عوارض سنگینی گرفت تا از سفر پشیمان بشوند ،این ساده ترین راه و به خاطر درآمد حاصله احتمالا باب میل حکومت هم هست 

بترسید از روزی که کسانی که رعایت میکنن صبرشون و توانشون تمام شه و بیان بیرون و به خاطر رعایت نکردن عده ای ،هیچ اتفاق مثبتی در کنترل بیماری نیفتاده باشه ،یک فاجعه رخ خواهد داد 

بعد از عید هم ماه رمضانه و خیلی از مشاغل آزاد رکود خواهند داشت ،بنابراین صاحبان این مشاغل بعد از تعطیلات نوروز حتی یک روز هم نمیتونن صبر کنند ،

این پیشنهادو روز اول سال به سامانه وزارت بهداشت دادم و امروز هم در مقاله ای خواندم به نظرم قابل اجراست