بعد از یکی دو قسمت که یکم بار طنز سریال کم شده بود امشب پایتخت عالی بود....ولی ناموسا حواستون بود حتی تو پایتخت هم اوس جواد چرت میگفت???
خیابانی??
۳۳۹ بازدیدشنبه ۰۹ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۵
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.


