در استانه مرگ بود اما نجات پیدا کرد اینجا شهر ما شهر بی امکانات برای مردم و برای این دکتر پیر در یک سطح همسان از گرفتاری به کرونا مرگ افرینه اما بالاخره دکتر برو بیایی داشت پسرش هم دکتره منتقلش کرد به بیمارستان مسیح دانشوری و نجات پیدا کرد بهمین راحتی ...اونجا چه خبره؟ من یه ماه پیش مجبور شدم به خاطر فشار خون۲۴ برم که بستری بشم سی سی یو بیمارستان اصلی شهر ...اما چیزی که دیدم پیش قبر ادما بود کثیف تاریک و خفقان اور ..فوری گفتم ۵ دقیقه دیگه بمونم می میرم ...حدسم اینه در مسیح دانشوری همه چی عادیه یعنی همونیه که باید باشه این زندگی بی امکانات و بی توجه شده ما در خیلی جاهای دیگه است که پوسیده و غرق در بیعدالتیه

