در جریان دیدار تیم های سپاهان و نساجی که با یک گل به سود نساجی خاتمه یافت، بازیکنان سپاهان در نیمه دوم این بازی 4 بار توپ را به تیرک دروازه نساجی کوبیدند.
همچنین بخوانید:
سپاهان 0_1 نساجی؛ تیر دروازه، دستان حقیقی و شلیک میری، شب کابوسوار طلایی پوشان



