?اندی کینگ از باشگاه جدا شد.

اندی کینگ گفت: اکنون زمان آن رسیده است که لستر سیتی بازیکنان کلاس جهانی بخرد و جایگاه خود را در تاپ سیکس  بدست آورد.

کینگی با این حرفت واقعا ناراحت شدم ، اسطوره باید تو تیممون از فوتبال خداحافظی میکردی که ، چرا اینجوری رفتی :((((

خداحافظ کینگ ، خداحافظ اسطوره ...??

هیچوقت انقدر ناراحت نبودم 8 سال فقط تو زمین تو بودی که کنار کاسپر و جیمی جنگیدی و مارو تا لیگ جزیره آوردی ، قهرمان هم شدیم ولی  کاشکی خواب بودم و اینا همش یه خواب بود :((

خداحافظ اندی کینگ 10 ... ???