کریستین اریکسن می گوید تصمیم در مورد بازی کردن او با آنتونیو کونته است اما در عین حال اعتقاد دارد وقتی تیم خوب کار می کند اعمال تغییرات دشوار خواهد بود.

به گزارش طرفداری، کریستین اریکسن در مصاحبه با روزنامه دانمارکی Tipsbladet در مورد ماه های اول حضورش در اینتر گفت:

بی گمان دوست داشتم در دقایق بیشتری بازی کنم اما این کونته است که تصمیم می گیرد چه بازیکنانی را به میدان بفرستد.

ما در سری آ امتیازات بسیار خوبی را جمع کردیم و در بسیاری از بازی ها پیروز شدیم. همچنین آمار فوق العاده ای در گلزنی داشتیم و در این فصل بیشتر از هر زمان دیگری (در تاریخ اینتر) گلزنی کردیم. علاوه بر این پس از مدت ها به فینال یک رقابت اروپایی رسیدیم. بنابراین در چنین شرایطی سخت است که بخواهید وارد شوید و بگویید می خواهید بازی کنید. هرچه یک بازیکن زمان بیشتری برای بازی داشته باشد بیشتر می تواند خود را ثابت کند. می توانستیم بهتر کار کنیم اما وقتی تیم در حال بردن بازی های خود است، اعمال تغییرات (در ترکیب) دشوار خواهد بود.

گفتنی است اریکسن که در نقل و انتقالات ژانویه به اینتر پیوسته بود، تاکنون 26 بازی برای اینتر انجام داده و آمار 4 گل و 3 پاس گل را از خود ثبت کرده است.