بشار رسن از روی نقطه پنالتی اولین گل پرسپولیس را به ثمر رساند.
به گزارش طرفداری، در دقیقه 49 بازی داور مسابقه خطایی که مدافع التعاون روی عیسی آل کثیر انجام داده بود را پنالتی اعلام کرد تا بشار رسن پشت ضربه پنالتی قرار بگیرد.
نکته جالب اینجاست که پنالتی زن های اول و دوم پرسپولیس مهدی ترابی و علی علیپور بودند که هر دو از پرسپولیس جدا شده و به نظر می رسید بشار رسن کار سختی برای زدن پنالتی خواهد داشت. اما رسن در حالی که نوراللهی هم در زمین حاضر نبود توپ را با خونسردی هرچه تمام تر تبدیل به گل کرد تا خود را به عنوان پنالتی زن اول سرخ ها معرفی کند.
این در حالی است که در دربی حذفی، احمد نورالهی پنالتی خود را هدر داد و بشار رسن نیز قبل از ضیافت پنالتی ها توسط یحیی گل محمدی تعویض شده بود.
همچنین بخوانید:



