لوکا مودریچ، هافبک کروات رئال مادرید در پایان دیدار نخست مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه آلفردو دی استفانو که با شکست 3-2 تیمش همراه بود، با خبرنگاران گفتگو کرد.

به گزارش طرفداری و به نقل از وب سایت رسمی باشگاه رئال مادرید، مودریچ گفت:

بازی را خوب شروع نکردیم اما سپس خیلی بهتر شدیم. در نیمه اول در سطح مورد نیاز این رقابت ها نبودیم و در نیمه دوم سعی کردیم بهتر شویم و شدیم اما برای عوض کردن نتیجه بازی و کسب تساوی یا پیروزی کافی نبود. ما اعتماد به نفس نداشتیم بخصوص در نیمه اول.

باید ادامه دهیم، متحد بمانیم و مثبت نگاه کنیم چون بازی بعدی به سرعت از راه می رسد و باید بهتر شویم. فرصت افسوس خوردن برای خودمان را نداریم.

زیدان بین دو نیمه به بازیکنان رئال مادرید چه گفت؟

اینکه باید بهتر شویم و بهتر حریف را از جلوی زمین پرس کنیم. در نیمه اول سعی کردیم که فشرده بازی کنیم و در نیمه دوم موفق شدیم. موقعیت هایی خلق کردیم و دو گل به ثمر رساندیم اما کافی نبود. قبول این شکست سخت است، اما راه درازی در پیش است و مطمئنم که پیشرفت خواهیم کرد.

اعتماد به نفس بازیکنان

مطمئنم که اعتماد به نفس بهانه نیست. می دانیم که تیم هایی با بازیکنان بسیار با کیفیت وجود دارند که توانایی زیادی هم دارند. خوب شروع نکردیم، آنها گل اول را به ثمر رساندند، به مشکل خوردیم و سعی کردیم ادامه دهیم و کمی اعتماد به نفس خود را از دست دادیم. در نیمه دوم بازی خود را بهبود بخشیدیم. متحد بودیم و اعتماد به نفس بیشتری داشتیم اما کافی نبود. در کل از بازی خود راضی نیستیم اما مطمئنم بهتر خواهیم شد.

اینکه بازی بعدی زود از راه می رسد نکته خوبی است و آن هم ال کلاسیکو است. باید کنار هم بمانیم و به خودمان و کیفیتی که داریم باور داشته باشیم. فوتبال بازی کردن را فراموش نکرده ایم و می توانیم عملکرد خوبی ارائه کنیم. ال کلاسیکو همیشه بازی متفاوتی است و مطمئنیم که در آن بازی آماده خواهیم بود.


بیشتر بخوانید: