خانه/اخبار??مورد داشتیم یارو تو دانشگاه نمره پایین میاره استاد بهش میگه چرا نمرت کم شده؟ یارو میگه چون ما سه گانه داریم???۵۶۵ بازدیدچهارشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۳سلطان ⭐⭐ فوتبالاین مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.قوانین سایتهار هور هیر .یر خر شانسا فن