اودگارد بیچاره نمیخواست برگرده گفته بود مودریچ بره تا من بیام
زیدان گفته نه میخوامش
میخواسته برای سکو
پنج بازی اخر که اماده بازی بوده ۷ دقیقه بازی کرده
ایسکو با اینکه هر بازی بد بازی میکنه هر بازی تعویضی میاد تو بیست دقیقه بازی میکنه
بعد الان این بازی هم دعوت نشده
خب چرا برگردوندیش؟
مریضی مگه؟
اودگارد یوویچ اودریوزولا رگیلون میلیتائو اتفاقی نیست
کاماوینگا اوکامپو هالند و هر خر دیگه ای هم بباد همینه با این مربی

