فقط میتونم بگم حیف و صد حیف 

غیر از نتایج خوبی که دو فصله گرفتیم بعد مدت ها یه مدیریت خوب داشت تیمو جلو میبرد با همین فرمون فقط یه سال دیگه زمان نیاز داشتیم تا دوباره یکی از خوبای اروپا بشیم

حالا باید منتظر بشینیم ببینیم واسه مالکیت باشگاه چ اتفاقی میفته امیدوارم حتی اگه مالک باشگاه عوض شد  با همین سیاست و علاقه مسائل باشگاهو جلو ببره