انصافا اگه فصل بعد لنگله و گریزمان تو تیم باشن باید در باشگاهو تخته کرد گریز که اصلا کاملا خنثی لنگله هم شاهکارش رو نیمه اول دیدیم
اضافط های بارسسا رو راحت تو این بازی دیدیم
۱۸۸ بازدیدچهارشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۸
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.


