با منطق استقلالیا و طبق برنامه نیم فصل اول تا تعداد بازیا برابر نشه دربی نباید برگزار بشه
۱۰۸ بازدیدجمعه ۱۳ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۸
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
با منطق استقلالیا و طبق برنامه نیم فصل اول تا تعداد بازیا برابر نشه دربی نباید برگزار بشه


