با توپ دارن خاله بازی می کنند از اول بازی که بی حس و حال بود هیچی الان که دیگه فقط الکی پاس میدم وقت تموم بشه چه وضعیتی آخه همه مون رو مسخره کردن
انصافا مسخره مون کردن این چجور بازی کردنیه
۳۳۹ بازدیدپنجشنبه ۲۴ تیر ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۵
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.


