دروازه‌بان تیم استقلال از بازی بعدی این تیم محروم شد.

به گزارش طرفداری و به نقل از فارس، دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال بازی بعدی این تیم در هفته بیست و ششم لیگ برتر را از دست داد. سید حسین حسین در جریان بازی مقابل سپاهان و از هفته بیست و پنجم لیگ برتر با خطا بر روی سید محمدرضا حسینی بازیکن حریف، از داور مسابقه کار زرد گرفت تا 4 کارته شود و دیدار بعدی مقابل پدیده مشهد را از دست بدهد.

دیدار استقلال و پدیده مشهد، دوشنبه نوزدهم اردیبهشت در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.