در غیاب سیدحسین حسینی، علیرضا رضایی در بازی با شهرخودرو از دروازه تیم فوتبال استقلال حراست خواهد کرد.
به گزارش طرفداری، علیرضا رضایی در بازی با نساجی در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی در درون دروازه استقلال قرارگرفت، او در طول 120 دقیقه بازی هیچ اشتباه تاثیرگذاری نداشت اما در ضربات پنالتی در مهار پنالتی ها ناموفق عمل کرد تا علیرضا حقیقی با مهار تنها یک ضربه پنالتی بتواند تیمش را به برتری برساند.
حسین حسینی از سوی فرهاد مجیدی به عنوان دروازه بان استقلال تا پایان لیگ برتر معرفی شد اما او در بازی با سپاهان از داور کارت زرد گرفت تا 4 اخطاره شود و بازی با شهرخودرو را از دست بدهد.
حالا علیرضا رضایی این فرصت را دارد تا با درخشش در بازی با شهرخودرو بتواند اتفاق های بازی با نساجی را جبران کند و دوباره در بین هواداران استقلال به محبوبیت برسد.


