فقط همینو کم داشتیم .....
اقای درخشان بازی پرسپولیس ذوب اهن رو دیدین ؟؟؟؟
تمیروف از لحظه ورود به زمین چند بار توپ رو لمس کرد ؟؟؟؟ عملکرد عبدی چگونه بود ؟؟؟؟؟ ایا حامد پاکدل مهاجم خطرناکیه وقتی بازی گره خورد میتونه مشکل گشا باشه ؟؟؟ همینطور که این سوالات رو از خودتون میپرسید یک نگاه هم به نیمکت رقیب بندازید !!!!!!
من نمیدونم پیشکسوت ما چه مشکلی با پرسپولیس دارن اون از عربشاهی این از درخشان !!!!! چرا یک بار هم پیش نیومد که پیشکسوت استقلال بگه اقا استقلال نیازی به فلان بازیکن نداره یا چرا انقدر مهاجم گرفتین ؟؟؟؟؟
ما نمیخایم شما ها در مورد پرسپولیس صحبت کنید کی رو باید ببینیم ؟؟؟؟



