طرفداری | برخی از هواداران پرسپولیس، حرکت اعتراضی خود در دیدار مقابل الدحیل را در دربی 102 تکرار کردند.
نیمه اول دربی 102 برنده نداشت و تیمهای استقلال و پرسپولیس با نتیجه تساوی بدون گل به رختکن رفتند. هنگامی که بازیکنان استقلال قصد خروج از زمین را داشتند تا به سمت رختکن بروند، تعدادی از هواداران پرسپولیس به سوی آنها بطری پرتاب کردند؛ حرکتی که با اعتراض علیرضا بیرانوند دروازهبان سرخپوشان همراه بود.
بعضی از طرفداران پرسپولیس این حرکت را پیشتر در بازی هفته آخر لیگ قهرمانان آسیا برابر الدحیل هم انجام دادند و بعد از حذف تلخ به سوی بازیکنان و کادر فنی خودی بطری پرتاب کردند. البته بازی استقلال مقابل فولاد در لیگ برتر هم شاهد چنین حرکتی بود. به نظر میرسد کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال باید ورودی جدی به این پدیده هواداری داشته باشد.
بیشتر بخوانید:
پرسپولیس - استقلال؛ گزارش زنده
بگو مگوی گولیسانی و علیرضا بیرانوند؛ صدایت را نشنیدم!
پایان تنش ها؛ یحیی گل محمدی در آغوش جواد نکونام + عکس
خطر از بیخ گوش آرمین سهرابیان و استقلال گذشت!
دربی اسرارآمیز پایتخت؛ VAR هم باشد نظرات متفاوت و صحنه مشکوک است!



