طرفداری | با اعلام باشگاه استقلال، مهرداد محمدی قراردادش را به مدت یک فصل دیگر تمدید کرد. به گزارش رسانه رسمی باشگاه استقلال، مهرداد محمدی وینگر و مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال استقلال که سابقه دعوت و بازی کردن در تیم ملی فوتبال ایران را هم در کارنامه خود دارد، قراردادش را با استقلال به مدت یک سال دیگر تمدید کرد. محمدی پس از ابوالفضل جلالی، روزبه چشمی و آرمین سهرابیان چهارمین تمدیدی استقلال در این پنجره نقل‌و‌انتقالاتی است.  

اعلامیه باشگاه استقلال