طرفداری | بعد از آرمان رمضانی، دومین مهاجم استقلال در نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال هم با توافقی دوطرفه از جمع آبی پوشان تهرانی جدا شد. به گزارش رسانه رسمی باشگاه استقلال، گوستاوو بلانکو مهاجم آرژانتینی، پس از جلسه با مدیران استقلال جهت جدایی از جمع آبیپوشان پایتخت به توافق رسید و از این تیم جدا شد.
باشگاه استقلال از بلانکو بابت تلاشهایش در طول یک فصل و نیم حضور در این تیم تشکر میکند و برای او در ادامه دوران فوتبالیاش آرزوی موفقیت دارد.

از تیمهای فولاد خوزستان و گل گهر سیرجان به عنوان مقاصد احتمالی داخلی بلانکو نام برده میشود.



