طرفداری | طی یک هفتهی گذشته، بحران بین الکساندر ایساک و نیوکاسل ابعاد تازهای پیدا کرد. در حالی که مهاجم ۲۵ سالهی سوئدی با انتشار بیانیهای تند، نیوکاسل را به «شکستن وعدهها» و از بین بردن اعتماد متهم کرده بود و اعلام داشت دیگر حاضر نیست برای زاغها بازی کند، باشگاه در پاسخ به او مدعی، هر گونه تعهدی مبنی بر امکان خروجش در این تابستان را رد کرد.
پس از گذشت چند روز از اوج گرفتن تنشها میان نیوکاسل و ایساک، حال ادی هاو، سرمربی زاغها موضع نرمتری اتخاذ کرده و هرچه سریعتر، خواهان دیدن دوبارهی مهاجم خود در پیراهن تیم است. هاو در نشست خبری پیش از دیدار با لیورپول از هفتهی دوم لیگ برتر انگلیس، از ترمیم رابطه با ایساک حرف زد. او گفت:
رابطهی بین هواداران ما و ایساک میتواند دوباره خوب شود. چون در نهایت، هواداران همیشه بر اساس عملکرد یک بازیکن قضاوت میکنند. همیشه برای هر ماجرا دو طرف وجود دارد. باید ببینیم یک هفته دیگر شرایط چگونه پیش میرود. من امیدوارم دوباره بتوانم با او کار کنم.
هاو در ادامه گفت:
ایساک با ما قرارداد دارد. او بازیکن نیوکاسل است و صد درصد میخواهم دوباره او را در پیراهن تیم ببینم. آرزوی من این بود که او دوشنبه در زمین باشد. متأسفانه این اتفاق نمیافتد و جای تأسف دارد، اما همچنان منتظر او هستم.
گل الکساندر ایساک به لیورپول



