طرفداری | تیم فوتبال صنعت نفت آبادان شروعی ناامیدکننده در فصل جدید لیگ یک داشته و پس از سه تساوی بدون گل در هفتههای ابتدایی، در هفته چهارم مقابل نفت و گاز گچساران به تساوی ۱-۱ رسید و اخیراً با شکست ۲-۱ برابر بعثت کرمانشاه مواجه شد. این نتایج ضعیف، باعث شد مسعود شجاعی، سرمربی محبوب تیم، با انتشار استوری خداحافظی جنجالی، هواداران را شوکه کند، هرچند که خیلی زود آن را حذف و از تصمیمش عقبنشینی کرد. این شرایط بحرانی در حالی رقم خورد که انتظار میرفت با حضور شجاعی و دستیارش مهدی هاشمی نسب، صنعت نفت یکی از مدعیان اصلی صعود باشد.
اما اختلافات داخلی و حاشیههای متعدد، شرایط تیم را پیچیدهتر کرد و باعث جدایی ناگهانی هاشمی نسب، دستیار آبادانی و بازیکن پیشین فولاد، نساجی و استقلال، پیش از بازی با بعثت کرمانشاه شد. این جدایی بهعنوان ضربهای روحی برای تیم تلقی میشود و آینده حضور او در تیم هنوز نامشخص است. حالا صنعت نفت باید در هفته آینده مقابل شناورسازی قشم قرار گیرد تا مشخص شود آیا میتوانند از بحران خارج شده و روند بهتری را آغاز کنند یا هواداران آبادانی باید باز هم شاهد روزهای دشوار باشند.


