طرفداری | تیم ملی فوتبال ایران نخستین جلسه تمرینی خود در کشور امارات را پیش از دیدار دوستانه مقابل تانزانیا برگزار کرد.

تمرین شاگردان امیر قلعه‌ نویی از ساعت ۲۰ به وقت محلی در زمین «حمد الطائر» متعلق به باشگاه النصر آغاز شد و ملی‌پوشان پس از انجام حرکات کششی و گرم کردن، زیر نظر کادر فنی به اجرای برنامه‌های تاکتیکی پرداختند. در حاشیه این تمرین، مهدی قائدی که به دلیل مصدومیت سه فیفادی اخیر را از دست داده بود، در محل تمرین تیم ملی حاضر شد و ضمن خوش‌وبش با هم‌تیمی‌هایش، تمرینات را از کنار زمین تماشا کرد. از سوی دیگر، مهدی طارمی، محمد قربانی و حسین ابرقویی به دلیل انجام مراحل فیزیوتراپی در تمرین امشب حضور نداشتند.

گفتنی است حجت کریمی، عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال نیز در محل تمرین تیم ملی حضور یافت و از نزدیک نظاره‌گر عملکرد بازیکنان و کادر فنی بود.