طرفداری | تیم ملی ایران در فیفادی ماه اکتبر دو بازی تدارکاتی با روسیه و تانزانیا برگزار کرد.

امیرحسین حسین‌ زاده، مهاجم باشگاه تراکتور و تیم ملی ایران امروز در خصوص برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران مقابل روسیه و تانزانیا اظهار داشت:

خداراشکر توانستیم دو بازی خوب انجام دهیم. تیم تانزانیا با کیفیت ظاهر شد و در برخی بخش‌ها حتی بیش از روسیه ما را تحت فشار قرار داد.

او ادامه داد:

روسیه تیمی نبود که بخواهد حتماً مقابل ما به پیروزی برسد و ما هم در آن بازی به اندازه‌ای که انتظار می‌رفت، عملکرد خوبی نداشتیم. برگزاری چنین دیدارهایی به ما کمک می‌کند تا روز به روز بهتر شویم.

حسین‌ زاده تصریح کرد:

از کادر فنی تشکر می‌کنم که به من اعتماد کردند. در تیم چند بازیکن مصدوم داریم که با بازگشت آن‌ها، ترکیب تیم تقویت می‌شود و بازیکنان آماده‌تر خواهند بود.