طرفداری | جوزپه ماروتا، رئیس باشگاه اینتر اعتراف کرد در جریان جست‌وجوی جانشین سیمونه اینزاگی، بازگشت ژوزه مورینیو مطرح شده بود، اما او در نهایت می‌گوید که اگر آقای خاص را انتخاب می‌کرد، پشیمان می‌شد. ماروتا تصمیم به انتصاب کریستین کیوو را «شجاعانه» توصیف کرده است.

به گزارش وبسایت گل، ماروتا در مورد کریستین کیوو گفت:

من تعجب می‌کنم که مردم از مهارت‌های کریستین این‌قدر تحت تأثیر قرار گرفته‌اند. ما کیوو را انتخاب کردیم چون نماینده ارزش‌های مهمی است؛ او شجاعت این را داشت که حتی در رسانه‌ها، برخلاف جریان معمول حرکت کند. برخی حتی مورینیو را مطرح کردند، که با همه احترام، اگر شجاعت لازم را نداشتم، پشیمان می‌شدم.

وقتی آقای سرمربی هنوز در حال و هوای دوران فوتبالش سیر می‌کند! حضور فعال کریستین کیوو در تمرینات اینتر در کنار شاگردانش