طرفداری | ریس جیمز معتقد است تیمش پس از از دست دادن برتری نیمهٔ نخست و در پی آن شکست ۲-۱ چلسی مقابل استون ویلا، تنها باید خودش را سرزنش کند.
به گزارش ESPN، آبیها در نیمهٔ اول دیدار در ورزشگاه استمفوردبریج کاملاً بر بازی مسلط بودند و باید بیش از گل ژائو پدرو اندوخته میداشتند.
اولی واتکینز پس از آغاز نیمهٔ دوم از روی نیمکت به زمین آمد و با زدن دو گل، میزبان را شوکه کرد؛ جایی که تعویضهای اونای امری کاملاً استون ویلا را احیا کرد و چلسی را غافلگیر ساخت.
جیمز در ارزیابی خود از این مسابقه گفت:
ما ۶۰، ۶۵ دقیقهٔ بازی را در اختیار داشتیم. با چیدمانی که داشتیم، خیلی سرحال و آماده وارد زمین شدیم، بازی را تهاجمی شروع کردیم و به شکل درستی جلو افتادیم. در ۶۰ دقیقهٔ اول آنها هیچ موقعیتی خلق نکردند و بعد با یک موقعیت به گل رسیدند و روند بازی تغییر کرد.
میدانستیم آنها تعویض انجام میدهند و آرایش تیمیشان کمی عوض میشود، اما این چیزی نبود که نتوانیم با آن کنار بیاییم. ما سبک و شیوهٔ بازیشان را میشناسیم. تقصیر کاملاً متوجه خودمان است. در نیمهٔ دوم یکی دو لحظه بازی را تغییر داد. دو اشتباه کوچک از طرف ما رخ داد و تاوانش را دادیم. به همین دلیل است که این سختترین لیگ دنیاست. باخت خانگی همیشه ناامید کننده است.



