طرفداری | اوسمار ویرا پس از برتری 2-1 پرسپولیس مقابل سپاهان درباره این دیدار و عملکرد بازیکنانش، اظهار داشت:
سه امتیاز بازی امروز برای رسیدن بهعنوان قهرمانی خیلی مهم بود. در نیمه اول مطابق خواسته من بازی نکردیم و با تغییراتی که بین دو نیمه انجام دادیم، از لحاظ تاکتیکی کمی بهتر شدیم. توانستیم از حریف بهتر بازی کنیم و از موقعیتها بهره ببریم. بازیکنان ما درون زمین برای خوشحالی هواداران میجنگند و این سه امتیاز برای رسیدن به جام بسیار مهم بود.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد انتظار هواداران برای صعود این تیم به صدر جدول در هفته گذشته تصریح کرد:
ناراحتی بازی با فجر باعث شد بازیکنان، انگیزه بیشتری در تمرینات داشته باشند و سه امتیاز را بگیرند. حالا به همراه سپاهان صدرنشین هستیم و از این به بعد باید بتوانیم امتیازات لازم را بگیریم تا به قهرمانی برسیم. امیدوارم امتیازاتِ از دست رفته در دیدار با فجر سپاسی را جبران کنیم.
اوسمار به دو امتیاز انضباطی کسب شده توسط استقلال و تراکتور بابت تخلف ملوان در استفاده از بازیکن غیرمجاز نیز اشاره گرد و گفت:
امیدوار هستیم که این دو امتیاز را به ما هم بدهند.
اوسمار درباره تعویضهای خود در شروع نیمه دوم عنوان کرد:
تعویضهای ما تاکتیکی بود و میخواستیم در میانه زمین نسبت به هافبکهای حریف «3 به 2» شویم. از بازیکنان میخواستیم جلو بروند و به دفاع حریف فشار بیاورند. خوشبختانه روی همین شرایط گل زدیم و شاید میتوانستیم گلهای بیشتری هم بزنیم. اگر انتقال بهتری داشتیم و دقت میکردیم، میتوانستیم چهار یا پنج گل بزنیم.
وی در مورد عملکرد اوستون اورونوف و ایگور سرگیف گفت:
اورونوف چند سال است که در پرسپولیس حضور دارد و از هر دوی آنها راضی هستم. اینکه سرگیف توانست گل بزند، اتفاق خوبی بود و باعث شد او خودش را نشان بدهد. ایگور به هواداران نشان داد که میتواند به تیم کمک کند. وقت نداشتم که صحنه اخراج او را ببینم. در مجموع با دو گل این دو بازیکن که میتوانند به پرسپولیس کمک کنند، به سه امتیازی مهم رسیدیم.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره بازی خوب اورونوف و سرگیف روی زمین پوشیده از برف اظهار داشت:
این مسئله به هوای برفی ارتباط نداشت. بازیکنان ما با روحیه بالا مصمم بودند که نتیجه بگیرند و این کار را انجام بدهند. بازیکنان این کار را با هم انجام دادند و با استفاده از فضای پشت دفاع سپاهان، به نتیجه دلخواه رسیدند.



