طرفداری | پس از شکست تیم ملی زنان از فیلیپین در آخرین بازی مرحله گروهی، پرونده حضور شاگردان مرضیه جعفری در استرالیا بسته شد.

تیم ملی زنان ایران برای دومین مرتبه در تاریخ فوتبال کشور به مرحله نهایی جام ملت‌های آسیا صعود کرد و این حضور همزمان با جنگ آمریکا و اسراییل با ایران همراه شد.

برخی رسانه‌های خارج از ایران مدعی شدند ممکن است برخی بازیکنان تیم ملی زنان در استرالیا ماندنی شوند و به ایران برنگردند. علیرضا فغانی داور نامدار فوتبال که در حال حاضر در کشور استرالیا، میزبان جام ملت‌هاست، با انتشار استوری در این باره نوشت:

همه بازیکنان تیم ملی  به دلایل شخصی تمایل به ماندن در استرالیا ندارند و خواهان بازگشت هستند.

استوری فغانی