طرفداری- تیم های انگلیس و کلمبیا در چارچوب جام جهانی 2018 روسیه به مصاف هم رفتند که انگلیسی ها با پیروزی در ضربات پنالتی راهی مرحله یک چهارم نهایی رقابت ها شدند.

به نقل از سایت رسمی فیفا، خوزه پکرمن، سرمربی کلمبیا پس از حذف تیمش گفت:

جام جهانی و در کل رقابت بزرگ این چنین است. مانند هر تیم دیگری، ما نیز جاه طلبی های زیادی برای صعود به مراحل بالاتر را داشتیم. هرگونه تلاشی را برای پیشرفت تیم انجام دادیم. واقعا بازی سنگین و سختی بود و هر دو تیم می دانستند که چه بازی مهمی را آغاز کرده اند. ما تیم شجاعی بودیم و با تمام توان مبارزه کردیم.

وی افزود:

در چنین لحظاتی باید شما روی پاهایتان بایستید و سر خود را بالا نگه دارید. امروز پایان کار ما در این رقابت ها بود و امیدوارم در جام بعدی این اتفاق نیفتد. از بازیکنانم کاملا تشکر می کنم ولی شاید تلاشمان برای پیروزی کافی نبود.

وی در خصوص مسائل داوری و پنالتی اعلام شده برای انگلیس اضافه کرد:

فقط به بازیکنان کلمبیا نگاه نکنید. ما باید به بازیکنان انگلیس نیز توجه کنیم. امیدوارم اشتباه کنم اما انگلیس به نظرم باید در بازی بعدی خود بیشتر مراقب باشد. آنها بازیکنانی فیزیکی دارند. توپ های زیادی در محوطه جریمه ارسال می کنند و درگیری شکل می گیرد و وقتی به زمین می افتند، داور پنالتی اعلام می کند.