طرفداری - باشگاه فوتبال تراکتورسازی تبریز پس از فعالیت گسترده خود در فصل نقل و انتقالات تابستانی، شب گذشته موفق شد کاپیتانهای اول و دوم تیم ملی، مسعود شجاعی و اشکان دژاگه را با قراردادهایی به مدت سه سال و به ارزش 850 هزار دلار به خدمت بگیرد. دو خرید بدون جنجال و سر و صدا که میتواند کیفیت تراکتورسازان در لیگ هجدهم را ارتقا دهد.
با این حال شنیده میشود فعالیت تراکتورسازان در فصل نقل و انتقالات همچنان ادامه خواهد داشت و محمدرضا زنوزی، مالک موفق باشگاه، به دنبال جذب دو بازیکن باکیفیت دیگر خواهد بود. یکی از این بازیکنان، رامین رضاییان است که از ابتدای تابستان مورد علاقه تراکتورسازی قرار گرفته و پس از جدایی از اوستنده، در حال حاضر بدون تیم مانده است. زنوزی برای جلب رضایت رامین رضاییان، پیشنهادی بالاتر از مسعود شجاعی و اشکان دژاگه برای این بازیکن ملی پوش ارائه کرده و این احتمال وجود دارد تا ساعت آینده، دیگر بمب نقل و انتقالاتی تراکتورسازان نیز منفجر شود. این در حالی است که رامین رضاییان پیش تر در پاسخ به پیشنهاد زنوزی، گفته بود که قصد بازگشت به فوتبال ایران را نداشته و میخواهد به فوتبالش در اروپا ادامه دهد.
رامین رضاییان پیش تر و در ابتدای لیگ شانزدهم و پس از جدایی از ریزه اسپور ترکیه نیز مورد علاقه تراکتورسازان قرار گرفته و امیر قلعه نویی تمایل به جذب این بازیکن داشت. با این حال رامین ترجیح داد به پرسپولیس بازگردد. حال یکی از موانع پیوستن رضاییان به تراکتورسازی نیز همین مسئله عنوان میشود. رضاییان که پیش تر نیز اعلام کرده بود در لیگ برتر تنها پیراهن پرسپولیس را بر تن میکند، نمیخواهد قراردادی به مدت سه سال با تراکتورسازی امضا کند و اصرار زنوزی به امضای قرارداد بلندمدت، اختلاف اصلی دو طرف است.



