طرفداری- تیم ملی بسکتبال کشورمان موفق شد در دیدار یک چهارم نهایی مقابل ژاپن با نتیجه 93-67 به برتری برسد.

ملی پوشان کشورمان در کوارتر نخست موفق شدند 25-14 ژاپن را شکست دهد. کوارتر دوم با نتیجه 21-17 به سودژاپنی ها به پایان رسید. در نیمه دوم این دیدار درخشش حامد حدادی و صمد نیکخواه بهرامی سبب شد ایران کوارتر های سوم و چهارم را با برتری به پایان برساند. کوارتر سوم یا نتیجه 25-19 به سود ایران به پایان رسید و در کوارتر چهارم هم شاگردان شاهین طبع 26-13 ژاپن را شکست دادند.

ملی پوشان بسکتبال ایران در دیدار نیمه نهایی بازی های آسیایی جاکارتا به مصاف کره جنوبی می روند.