اوضاع مشکوکه .

هر ساعت که میگذره احتمال حفظ کردن پاتوسی کمتر میشه .

مگر اینکه همین امشب خطیر بتونه کارو تموم کنه .

هایجک کردنش توسط بن یاس خیلی زور داره

شفر میبایست اون بازیکنای بنجلی که خودش به اس اس چپوند رو همراش ببره نه پاتوسی ای که از کانال اون نخریدیم

قرارداد با پاتوسی هم که اصلا معلوم نیس چی بود .چی شد

که حالا بعد از سپری شدن بازه ای که با پرداخت پول بصورت اتومات راحت میشد نگه ش داشت .دوباره تووسرزنون در پی جلب رضایت بازیکن و باشگاه مطبوعش باشیم