Eagles – No More Cloudy Days

Sitting by a foggy window

نشسته کنار پنجره ای  مه الود Staring at the pouring rain

خیره به ریزش قطرات باران Falling down like lonely teardrops

که سقوط می کنند همانند اشک هایی ناشی از تنهایی Memories of love in vain

خاطراتی از عشقی عبث These cloudy days, make you wanna cry

چنین روزها  ابری به گریه ات وا می دارد It breaks your heart when someone leaves and you don't know why

قلبت را می شکند زمانی که کسی ترکت می نماید و تو حتی دلیلش را هم نمیدانی I can see that you've been hurting, maybe I've been lonely too

من هم دل شکسته ایی هستم همانند تو تک و تنها I've been out here lost and searching, looking for a girl like you

گم شده ام و در جستجوی دختری هستم همانند تو

Now I believe the sun is gonna shine

حال امیدم با دیدن ات بازگشته است Don't you be afraid to love again, put your hand in mine? از اینکه دوباره عاشق شوی نترس, دستانت را در دستانم قرار ده Baby, I would never make you cry

عزیزم, هیچگاه تو را به گریه وا نمی دارم I would never make you blue

هیچگاه افسرده ات نمی کنم I would never let you down

سرخورده ات نخواهم کرد I would never be untrue و همیشه در کنارت خواهم ماند I know a place where we can go where true love always stays

جایی را میشناسم نقطه ایی که عشق حقیقی در آن ماندگار است و ما می توانیم به آن جا برویم There is no more stormy nights, no more cloudy days هیچ شب طوفانی و هیچ روز ابری در آن وجود ندارد I believe in second chances

به شانس دوم اعتقاد دارم I believe in angels, too

همچنین به فرشته ها نیز I believe in new romances

به داستانهای عاشقانه پیش رو ایمان دارم Baby, I believe in you

عزیزم من به تو ایمان دارم These cloudy days are coming to an end

روزهای ابری  به پایان خود نزیک می شود

And you don't have to be afraid to fall in love again و تو هیچ تاسفی از اینکه دوباره به دام عشق افتادی نداشته باش Baby, I would never make you cry

عزیزم, هیچگاه تو را به گریه وا نمی دارم I would never make you blue

هیچگاه افسرده ات نمی کنم I would never turn away

هیچگاه از تو روی برنمی گردانم I would never be untrue

و سرخورده ات نخواهم کرد I know a place where we can go where true love always stays

جایی را میشناسم نقطه ایی که عشق حقیقی در آن ماندگار است و ما می توانیم به آن جا برویم There's no more stormy nights, no more cloudy days

مکانی که هیچ شب طوفانی و هیچ روز ابری در آن وجود ندارد

>> امیدوارم از ترک خوشتون بیاد به نظرم یکی از شاهکارهای ایگلز و از فضای احساسی بالایی برخوردار.ترک در مورد زنی که عشق اش ترکش کرده اونهم بدون هیچ دلیلی.حالا خواننده هم که شرایط او را داشته عاشقش می شه و ما تلاش این مرد می بینیم که داره دلش بدست بیاره.آهنگ با یک ساکسیفون بی نظیر تموم میشه و همین شما ترغیب می کنه تا بارها بهش گوش بدید بدون این که خسته بشید.بله این هست قدرت گروه های قدرتمند همچون ایگلز و ... اونها می تونند شما را با ترک هاشون ساعت ها درگیر کنند برعکس ترک های حال حاضر که به وفور بدون هیچ خلاقیتی و حسی ساخته می شند.بعد از سال ها همچنان در گیر این ترک ام و هر بار که گوشش می کنم من به خاطرات گذشته ام می بره.