40 دقیقه اولش رو که دیدم گفتم وقتم رو طلف کردم,ولی ده دقیقه آخر تصمیم گرفتم دهنمو ببندم و زر زرر نکنم دیگه:/ ووووووااااااااااااااایییییییی,دهنتون سرویس شیرم دهن سم اسماعیل و رامی مالک,عاااالین حقیقتا پشمام ریخت امتیازشم تو IMDB هنوزم 10 از 10 هستش!!!