40 دقیقه اولش رو که دیدم گفتم وقتم رو طلف کردم,ولی ده دقیقه آخر تصمیم گرفتم دهنمو ببندم و زر زرر نکنم دیگه:/ ووووووااااااااااااااایییییییی,دهنتون سرویس شیرم دهن سم اسماعیل و رامی مالک,عاااالین حقیقتا پشمام ریخت امتیازشم تو IMDB هنوزم 10 از 10 هستش!!!

قسمت 7 فصل 4 سریال Mr Robot
۲۲۰ بازدیددوشنبه ۰۴ آذر ۱۳۹۸ - 0۸:۳۶
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.


