امروز ميخوام درباره بحثي كه درباره توپ طلا افتاده صحبت كنم يه سري ميگن حق فندايك بوده يه سري مسي يه سري كريس خودمون اما دلم ميخواد بهتون توضيح بدم سه چيز داخله توپ طلا ارزش داره ١- جام ٢-عملكرد و سه كه از همه مهم تره جو رسانه ها جو رسانه هارو دست كم نگيرين مثال بارز اين يه ماه اخر كه جو فقط با مسي همراه بود و حتي رونالدو با گل زدن تو بازي هم باز تحت فشار بود يه مثال بزرگ برما كه پوشيده نيست بر مسي فنا هم پوشيده نيست كه سال ٢٠١٨ حق رونالدو بود ولي يه ماه اخر جو بر عليه رونالدو شد و قضيه تجاوز كه دروغي بيش نبود به مدريچ شانس بيشتر داد پس يادمون نره فندايك دو جام اورد تو يه فصل دريبل نخورد و به عنوان مدافع اخر گلم كم نزد و عالي بود به نوعه خودش پس فندايك گزينه ١ و ٢ رو داشت اما سه رو نداشت سال ٢٠١٨ رونالدو ١و ٢ رو داشت اما مدريچ ١ و٣ رو داشت وتوپ طلا رو گرفت اين بحث نتنها در توپ طلا بلكه در انتخاب بهترين گلم موئثر بود پس حرسي براي توپ طلا نخورين كه هميشه به بهترين كس نميرسه يادتون باشه ٢٠١٥ رونالدو عملكردش خيلي بهتر از مسي بود ولي توپ طلا به مسي رسيد پس از بازي بهترين فوتباليست تاريخ بهترين ورزشكار تاريخ كريس رونالدوي كبير لذت ببرين???
توپ طلا
۶۲۸ بازدیدجمعه ۱۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۱
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.


