اصلا فرض میکنیم مسئولین ما یهویی همه راستگو همه صدیق و درستکار شدنو هرچه درباره استراماچونی گفتند درست

‏چه شروط استراماچونی رو قبول کنن و چه قبول نکنن، باید 1.3 میلیون دلار از جیب باشگاه خرج بشه

منتها اگه قبول نکنن، طرف تو خونه خودش میشینه و دستمزد یک سال و نیمش رو از باشگاه میگیره ولی اگه قبول کنن، استرا برمیگرده و دو بازیکن خارجی خوب هم میاره تا قهرمانی تیم تضمین بشه

‏پذیرفتن شروط استراماچونی یعنی تضمین قهرمانی ‎استقلال و نپذیرفتن شروط او یعنی تضمین قهرمانی پرسپولیس؛ باید دید هیئت مدیره استقلال دنبال تضمین قهرمانی کدام یک از دو تیم سرخابیه!

ضمن اینکه طبق استوری علیرضا سیار -بازیکن سابق استقلال- یک هفته است که قرارداد جدید با فرهاد مجیدی بسته شده منتها مسئولین دارن صبرمیکنن تا آب ها از اسیاب بیفته بعد اعلام کنن!