
آرسنالیای عزیز اصلا ناراحت نباشید. تیم رو به رشده و روون بازی میکنه. امشب هم به داوری و شانس و اشتباهات لنو باختیم وگرنه چلسی ۱۰۰۰ سال دیگه هم به گل نمیرسید.
۳۱۲ بازدیدیکشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۹
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
آرسنالیای عزیز اصلا ناراحت نباشید. تیم رو به رشده و روون بازی میکنه. امشب هم به داوری و شانس و اشتباهات لنو باختیم وگرنه چلسی ۱۰۰۰ سال دیگه هم به گل نمیرسید.


