آرسنالیای عزیز اصلا ناراحت نباشید. تیم رو به رشده و روون بازی میکنه. امشب هم به داوری و شانس و اشتباهات لنو باختیم وگرنه چلسی ۱۰۰۰ سال دیگه هم به گل نمیرسید.