اونایی که میگن رونالدو جام ملی هاش حساب نیست چون زحمتشو ادر و گوئدس کشیدن همونایی هستن که میگن اگه هیگواین اون توپو گل میکرد الان مسی یک جام ملی داشت(اولین پست راجب مسی فن و کریس فن جماعت چون واقعا سایتو به گند کشیدن)