هم خیلی افت کرده , هم خیلی بی تفاوت و بی انگیزه است , الان واقعا جز ده تای اول نیست و اگر همین طوری ادامه بده تا پایان سال رنکشو از دست می ده و با خاطره ای بد خداحافظی می کنه , دیگه در سطح قهرمانی در رقابتی نیست , رافا هم افت کرده ولی حداقل انگیزه داره , بین نوله و راجر و رافا الان فقط نوله سطحشو حفظ کرده