هم خیلی افت کرده , هم خیلی بی تفاوت و بی انگیزه است , الان واقعا جز ده تای اول نیست و اگر همین طوری ادامه بده تا پایان سال رنکشو از دست می ده و با خاطره ای بد خداحافظی می کنه , دیگه در سطح قهرمانی در رقابتی نیست , رافا هم افت کرده ولی حداقل انگیزه داره , بین نوله و راجر و رافا الان فقط نوله سطحشو حفظ کرده
فدرر چرا خداحافظی نمی کنه .
۳۵۶ بازدیدپنجشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۵
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.


