طرفداری- این روزها در مورد سرمربی آینده میلان زیاد صحبت می شود. بسیاری رالف رانگنیک و ماسیمیلیانو الگری را گزینه های اصلی روسونری می دانند. پیش از دیدار با یوونتوس در مرحله رفت نیمه نهای کوپا ایتالیا، پائولو مالدینی با اسکای اسپورت ایتالیا، مصاحبه کرده است که می خوانید.

بازی با یوونتوس در نیمه نهایی، بسیار مهم خواهد بود. قهرمانی در این رقابت ها، یکی از دو اهدافی است که برای خودمان ترسیم کرده ایم. یوونتوس برای 7-8 سال بر فوتبال ایتالیا سلطه داشته است. خوشبختانه در این بازی، بر روی حمایت هواداران حساب خواهیم کرد. آن ها همیشه حامی ما بوده اند. دربی؟ نیمه اول فوق العاده ای بود. حتی شاید بهترین نیمه اول پنج فصل اخیر میلان. مشکلاتی داریم و این را می دانیم. روی حل این مشکلات کار می کنیم. می دانیم اصلا بی نقص نیستیم و باید پیشرفت کنیم. نباید با انجام برخی اشتباهات، بازی هایی که حقمان نیست را ببازیم. پیولی عالی کار می کند. او در شرایط سختی به تیم آمد اما توانست تیم را تحت کنترل بگیرد. 

 وقتی تیم جوانی داشته باشید، این مشکلات رخ می دهند. گاهی باتجربه ترین تیم ها هم این شرایط را تجربه می کنند. از زلاتان شگفت زده شده ام؛ نه به خاطر مهارت هایش، بلکه به خاطر توانایی فیزیکی که دارد. او دو ماه بدون انجام یک بازی، تمرین کرد و خیلی زود تاثیرش را در زمین نشان داد. رالف رانگنیک؟ در روزنامه ها این را خواندم. به عنوان مدیر ورزشی، با تمام احترامی که برای رانگنیک قائلم، فکر نمی کنم گزینه مناسبی برای میلان باشد. تیم جوانی داریم، در حال تلاش برای پیشرفت هستیم و دستمزدها را کاهش داده ایم. هنوز به میلان رویایی مان نرسیده ایم اما در حال تلاشیم.