طرفداری- ریس جیمز فول بک راست تیم چلسی انگلستان، در گفتگو با یک نشست خبری تحت اسم (هر چه میخواهی بپرس) به سوالاتی که از او پرسیده شد، پاسخ داد. . این بازیکن 20 ساله، در این فصل یکی از ارکان اصلی ترکیب فرانک لمپارد بوده است؛ وی ادن‌ هازارد را یکی از بهترین بازیکنان چلسی می‌داند. ، ریس جیمز‌، سال قبل در تیم ویگان و در چمپیونشیپ توپ میزد؛ وی زمانی که در تابستان سال گذشته به تیم بزرگسالان تیم پیوست، هازارد قرارداد خود را با رئال به امضا رسانده بود. او که از 6 سالگی در چلسی حضور داشت؛ شاهد پیوستن ادن هازارد از لیل فرانسه به چلسی بود و  می‌دانست که چقدر وجود ادن برای چلسی و هوادارانش حائز اهمیت است.

در این تعجب که، وقتی از ریس خواسته شد که‌ میخواهد کدام بازیکن سابق تیم خود را به چلسی بازگرداند، وی به بلیچر ربپورت گفت:‌ من عاشق بازی ادن هازارد بودم، او یک جادوگر در پست خود بود؛ من هنوز هم عاشق ادن هستم، او بعنوان یکی از بهترین بازیکن چلسی بوده و خواهد بود. این بازیکن انگلیسی  به چندی دیگر از سوالات جالبی که از او پرسیده شد، جواب داد؛ از او در مورد بزرگ‌ترین الهام بخش و عشق دوران بچگی اش سوال شد، و او اینگونه جواب داد: البته که دروگبا، در بچگی من یک‌ مهاجم بودم و می‌دیدم که او تمام گل های چلسی را به ثمر می‌رساند. 

همچنین از وی خواستند، تا از بین دو هم تیمی سابق خود یعنی کوین دبروین و محمد صلاح، که دو تن از برترین بازیکنان تیم‌های فعلی خود منچسترسیتی و لیورپول هستند، یکی را انتخاب کند؛ او گفت: من احتمالا دبروین را انتخاب می‌کنم؛ هیچ دلیلی وجود ندارد که، کوین را به صلاح ترجیح داده باشم، فقط سبک بازی کوین بیشتر مرا تحت تاثیر قرار می‌دهد.

سوال جالب دیگر این بود، کدام یک از بازیکنان آکادمی می‌تواند ستاره نو ظهور بعدی چلسی باشد؟ من فکر می‌کنم تینو آنجورین، باید به او بیشتر توجه داشته باشید، چون او اولین بازیکنی است که می‌تواند به تیم اصلی راه پیدا کند.